Responzivní internetové stránky nákupního centra Lužiny. Obchodní centrum nabízí ve třech nadzemních patrech cca 60 obchodů. Administrační prostředí gAdmin pro ovládání webu klientem. 3D mapy s vyhledáváním, akce, soutěže, aktuality, galerie a další dynamické části. Projekt začal v roce 2012 v roce 2018 došlo k aktualizaci technologií. Součástí práce jsou i tiskové propagačních materiály centra.
Zařídíme za Vás
Jsme si vědomi toho, že každý z nás je odborníkem na svůj segment práce. Jsme připraveni zodpovědět všechny Vaše případné dotazy na problematiku internetu či tisku prpagačních materiálů. Zároveň jsem schopni veškerou administrativu a práce spojené se zakládáním webových stránek zařídit za Vás. (doménová jména, webhosting, emailové stránky, technická podpora, výroba webu a následných aplikací, aktualizace, servis...)
Grafický návrh zdarma
Máte-li zájem o jakýkoliv náš produkt (webové stránky, reklamní animovaný banner, inzerci, leták, katalog...), stačí nás oslovit a operátoři Vám připraví zdarma "maketu - grafický návrh" budoucího produktu. Takový model Vám usnadní rozhodování a dovolí nekupovat "zajíce v pytli".
Pokud se vyrobený grafický návrh nebude dostatečně blížit Vaší představě, vyrobí operátoři další. Toto je možné opakovat dokud nedojde k úplné shodě Vašich představ a požadavků s předkládaným návrhem. Do tohoto okamžiku je vše zcela ZDARMA. Teprve poté může dojít ke konkrétní dohodě o finálním provedení, technologii výroby, termínu a cenové kalkulaci. Zákazník platí pouze práce na realizaci jím schváleného grafického návrhu, nikoliv slepé cestičky při vývoji.
Vzdělávání
Průběžně sledujeme novinky na poli informační technologie a tiskových strojů. Na základě těchto zkušeností jsme schopni vytvořit internetové stránky resp. propagační materiály jak drobnému živnostníkovi, tak i velkým společnostem, kde web často navazuje na interní řešení a data. V sekci reference si můžete prohlédnout vybrané weby a tiskoviny z naší tvorby. Zajistíme tisk Vašich propagačních materiálů na nejvhodnějších materiálech a tiskařských strojích.
Každý projekt má přiřazeného odpovědného grafika či programátora. Vždy komunikujete s operátorem přímo se podílejícím na práci. Osobní přístup minimalizuje časté komunikační šumy v řetězci asistent-produkční-vedoucí-výroba.
Nabízíme Vám individuální přístup v podobě osobního operátora a klientského servisu. Každý zákazník má k dispozici vlastní on-line účet pomocí něhož může sledovat stav své objednávky.
On-line výpis obsahuje průběh i cenu odvedené práce. Souhrn slouží jako příloha k fakturaci.
Ukázka zde »
< graphica >
www.evidence-praci.cz - intuitivní evidence prací pro jednotlivce i kolektivy, zjednodušení fakturace, vyzkoušejte zdarma...
Při výrobě grafických návrhů, reklamních bannerů, emailingů apod. zasíláme souběžně s výsledným produktem i odkaz do našeho archivu. Veškeré materiály tak máte uloženy pro případné další použití. V On-line archivu jsou materiály od roku 2010, kdy byl spuštěn. Všechny ostatní materiály od roku 2000 jsou zálohovány na pevných discích společnosti.
Internet nerozlišuje firmy velikostně, ale podle informačního obsahu. Je tedy jedno jestli jste menší lokální firma, živnostník nebo nadnárodní korporace. Všem jsme schopni namíchat ten správný poměr kvality a ceny. Dokážeme dělat i jednoduché weby, ale přeci jen se specializujeme především na ty, jež vyžadují s ohledem na své produkty určitá specifika a speciální funkcionalitu. Nezřídka mají naše aplikace i zpětný dopad do interních procesů firem. Součástí často bývá i klienský portál.
Developerské projekty
Velké zkušenosti a know how si dovolujeme nabídnout hlavně v oblasti developerských projektů a jejich internetových stránek.
Jedná se o speciální segment internetových aplikací k jejiž realizaci je možné přistoupit mnoha způsoby a to hlavně dle vnitřního toku dat společnosti.
Stránky naopak mohou mít i zpětný dopad na interní pracovní postupy zadavatele.
Obchodní centra
Dlouhodobě spolupracujeme s několika významnými pražskými obchodními centry, jejichž weby jsou protkané speciálními požadavky.
Především bychom rádi zmínili sezóní soutěže, dotykové obrazovky s plánky, interní portály pro obchodní jednotky.
Další
Z mnohých dalších bychom rádi zmínili projekty, které možná na první pohled nevypadají, ale skrývají v sobě rozsáhlou skrytou agendu.
Mezi ně patří aukční portál pictura.cz se systémo příhozů a interním generováním smluv.
Obchodní platforma pro prodávající i nakupující dovedne-ruce.cz s provizním systémem.
Internetový obchod rucanor.cz se speciálním načítaním nadnárodních dat. Aplikace na výběr zubařských křesel s možností volby designa a potahů. Vzdálená správa dotykových plánků obchodního centra Galerie Harfa... atd.
Potřebujete vyřešit atypický problém za přijatelné peníze? Internetová či intranetová řešení mohou zacela nebo částečně zastoupit poměrně drahá desktopová řešení. Níže uvádíme pár specifických projektů.
1 Aplikace evidence-praci.cz. Intuitivní evidence prací pro jednotlivce a především pro kolektivy. Synchronizaci práce a její jednoduché vyúčtování klientovi.
2 Aplikace umělecké galerie pictura. Aukční a komisní prodej umění, nákup za hotové, expertizy, poradenství, budování sbírek. Systém dražeb, příhozů a aukcí. Generování smluv v závislosti na díle a právech prodávajícího.
3 Aplikace galerie harfa. Systém dotykových kiosků s plánem obchodního centra. Vzdálené úložiště cest a informací k obchodním jednotkám.
4 Aplikace central group. Klientský servis s možností objednání nadstandardů. Vzdálené skladiště dokumentů, termínů pateb a komunikace s klienty.
5 Aplikace milesi. Databáze receptur a profesionální míchání barev. Více než 1 milión barevných odstínů díky službě míchání barev v prodejně.
6 Aplikace galerie harfa - jednotky. Systém distribuce dokumentů pro jenotlivé nájemníky obchodních jenotek.
7 Aplikace developerský projekt. Webové stránky s administrací ušitou na míru developerům s možností sesterských projektů za zlomkovou cenu..
Naše společnost má již řadu let zaběhlý systém práce, optimalizované personální obsazení a minimalizované vlastní naklady. Díky těmto skutečnostem můžeme klientům nabídnout kvalitní produkt, následný dlouhodobý servis a velmi zajímavé ceny.
Hodinová sazba
Veškerá cenotvorba v oblasti internetových aplikací, animací i tiskovin vychází pouze ze základní hodinové sazby operátorů, kteří se na dané práci podílejí. Klient neplatí žádné zbytečné prostoje či osoby nepodílející se na práci. Tento systém umožnuje v rámci dohodnuté ceny nabídnout maximální možnou kvalitu.
Z našeho interního systému vyplývá, že 95% úkonů je kombinací práce více operátorů a tudíž i rozdílných sazeb. Jednotné účtování se ukázalo v minulosti jako nejpřehlednější a pro Vás jako klienty nejvýhodnější. Čas a prostředky ušetřené v administrativě můžeme i nadále věnovat Vám v podobě bezplatných telefonických konzultací a analýz. Dle interní statistiky se bezplatnému telefonickému poradenství stálých klientů věnují operátoři přes 25% pracovní doby. I nadále chceme náš osobní přístup ke každé zakázce zachovat a Vaše kladné odezvy nás v této nastolené cestě utvrzují.
Veškeré práce mohou zákazníci sledovat pomocí svého on-line účtu.
Ukázka zde »
Uvedené ceny jsou orientační. Ke všem projetům přistupujeme jednotlivě a volíme vždy ideální poměr ceny a kvality.
Grafický návrh - webdesign (V rámci námi vytvořeného produktu nabízíme službu "grafický návrh zdarma") | zdarma |
Hodinová sazba (Na všechny kodérské, grafické práce i design.) | 700 Kč |
Hodinová sazba programování (Na práce spojené s programováním, komunikace s databází a migrace dat.) | 800 Kč |
Školení (Zaškolení obsluhy administračního rozhraní průběhu a 3 týdny po odevzdání projektu zdarma. Následné školení telefonicky či u klienta dle hodinové sazby.) | zdarma |
Mini Web (Responzivní web malého rozsahu. Originální design. Cca do 5 rolovacích strany.) | 5 - 10.000 Kč |
Standard Web (Responzivní web středního rozsahu. Originální design.) | 10 - 20.000 Kč |
Maxi Web (Responzivní web. Komplexní řešení s originální grafikou a možností administrace. Funkcionalita na přáné klienta bez omezení. Libovolný počet animací a interaktivních modulů. | dle dohody |
Developerský projekt - hotové řešení (Speciální nabídka developerského projektu - hotové řešení. Responzivní design. Originální grafika na půdorysu již realizovaného projektu.) | 35.000 Kč |
Developerský projekt (Komplexní responzivní web developerského projektu zcela na míru dle požadavků klienta. Žádný prázdný univerzální balíček. Redakční systém a administrace nemovitostí.) | 50.000 - 80.000 Kč |
Maxi Web a speciální aplikace (Cokoliv si vymyslíte... ) | dle dohody |
V případě experesního termínu je účtováno 50% navýšení hodinové sazby. |
Uvedené ceny jsou orientační (průměrné). Ke všem projetům přistupujeme jednotlivě a volíme vždy ideální poměr ceny a kvality.
Grafický návrh - tiskovin (V rámci námi vytvořeného produktu nabízíme službu "grafický návrh zdarma") | zdarma |
Hodinová sazba (Na všechny práce spojené s výrobou propagačních materiálů. Focení, retuše, zlom...) | 700 Kč |
Výroba logotypu (Výroba firemního loga včetně všech licenčních práv poskytnutých autorem na neomezené používání a modifikaci.) | 3000 Kč |
Tisková příprava katalogů (V ceně je zahrnuto vše včetně designu, zlomu, vyladění fotografií a výroby grafických prvků ...) | 650 Kč/strana |
V případě experesního termínu je účtováno 50% navýšení hodinové sazby. |
Kontaktujte nás. Rádi Vám sdělíme ceny katalogů, inzercí, reklamních letáků, billboardů vizitek atd.. přímo podle Vašich specifikací.
Uvedené ceny jsou orientační. U bannerů velmi záleží na počtu kusů v serii. První banner je na výrobu vždy nejnáročnější a ostatní rozměry výrazně snižují cenu za ks.
Statický bannery (Neanimovaný ve formátu JPG, PNG, GIF, animovaný GIF) | cca 300 Kč |
HTML5 animovaný banner (První banner cca 1.200 Kč/ks. V případě dalších 5ti rozměrů v sérii cca 600 Kč/ks.) | cca 600 Kč |
Branding stránky (Většinou jako obrázek v pozadí, nebo jako kombinace 3 bannerů - headler, 2x skyscraper.) | 1500 Kč |
V případě experesního termínu je účtováno 50% navýšení hodinové sazby. |
Kontaktujte nás. Rádi Vám na příkladech upřesníme ceny výroby on-line bannerů... přímo podle Vašich specifikací.
Aleš Havelka
jednatel, project manager, marketing, grafická sekce, kodér
+420 603 257 611
havelka@graphica.cz
Petr Chára
project manager, programovací sekce a DB, vývoj aplikací
+420 777 155 253
chara@graphica.cz
Lucie Pravdová
sekce kódování, plnění dat, aktualizace
english contact
+420 212 247 940
pravdova@graphica.cz
Robin Martenek
grafik, tiskové propagační materiály, focení a postprodukce
+420 777 587 778
martenek@graphica.cz
Jan Urban
grafik, tiskové propagační materiály, retuše a montáže
+420 212 247 940
urban@graphica.cz
Petra Havelková
obsah databází
a přípravné práce
+420 212 247 940
havelkova@graphica.cz
Pavel Šála
vizualizace a 3D objekty ex.
+420 212 247 940
info@graphica.cz
Pavel Kamrla
grafik, 3D objekty, flash, focení
+420 212 247 940
kamrla@graphica.cz
Motto:
Osobní a kreativní přístup k zákazníkům.
Naše společnost má již řadu let zaběhlý systém práce, optimalizované personální obsazení a minimalizované vlastní naklady. Díky těmto skutečnostem můžeme klientům nabídnout kvalitní produkt, následný dlouhodobý servis a velmi zajímavé ceny. Vždy komunikujete přímo s operátorem, který zakázku realizuje.
Reference
Za dobu naší existence jsme pracovali pro více než 268 firem a vytvořili přes 3.500 větších webový a tiskových projektů (statistiky do roku 2020). V současné době naše portfolio tvoří 62 aktivních firem se 186ti on-line účty k jednotlivým aktivním projektům. (on-line statistika 2020 © www.evidence-praci.cz)
Namátkou mediálně nejznámější jména: Central Group, Österreich Werbung, Rucanor, Canaba, Exafin, Lighthousegroup, Daramis, Galerie Harfa, OC Lužiny, OC Krakov, Zelené Město, Prague Marina, C&R development, CUZK, Intergraph, Piccollo, DinoToys, Bramac, Reklama-centrum, Pictura, Cadenza, Bestinvest, Mao, Context, Tusco …
Historie
Začátky našeho kolektivu se datují od roku 1990.
Začínali jsme jako grafické studio zabývající se tiskem a tiskovou přípravou propagačních materiálů.
Postupem času s příchodem nových technologií jsme se orientovali i na internetové prezentace.
Následovalo založení společnosti graphica tisk & web s.r.o.
Klientům poskytujeme služby z celého spektra propagace firmy. Od vizitky přes katalogy až po billboardy, od jednoduchých webů až po složité internetové aplikace, brandingové, animované i statické on-line bannerové kampaně.
Dlouhodobě prověřený systém práce nám umožňuje velikou flexibilitu s hlavním důrazem na osobní přístup k jednotlivým zákazníkům či projektům.
(Z grafického hlediska nedochází u operátorů k „vyhoření“, protože mají na starosti více projektů z různých oborů.)
Čím se lišíme
Především osobním přístupem ke klientům a jejich požadavkům. K výrobě používáme převážně vlastních vyvinutých modulů a technologií. Díky tomu můžeme beze zbytku reagovat na přání klienta. Externí hotová řešení, jako například platební brány, modulární eshopy, cloudová úložiště zapracujeme do projektů pouze v případě, že dávají uživatelský i finanční smysl.
Naše společnost se řadí mezi menší, ale především díky své personální struktuře dlouhodobě dokazujeme, že i menší kolektiv je schopen vytvářet rozsáhlé projekty. Osobní přístup minimalizuje časté komunikační šumy v řetězci asistent-produkční-vedoucí-výroba.
Soubory cookies
Z našich stránek nezpracováváme žádné osobní údaje uživatelů. Webové stránky nevyužívají anonymních souborů cookies pro měření návštěvnosti, statistik apod. Prostřednictvím souborů cookies nejsou shromažďována žádná osobní ani citlivá data o uživatelích webu. Tyto stránky používají pouze funkční cookies nutné pro správný chod stránek.
Kontaktní formuláře
Na našich stránkách nejsou žádné kontakní formuláře. Chcete-li nás kontaktovat bez odeslání osobních údajů, použijte osobní emailové adresy nebo některé z uvedených telefonních čísel.
Společnost Graphica tisk&web s. r. o. se sídlem Lešenská 546/1, Praha 8 - 181 00, IČ: 24676322, DIČ: CZ24676322, zapsána do obchodního rejstříku, vedeného Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 165313, (dále jen "správce") Vás tímto v souladu s čl. 12 GDPR informuje o zpracovaní Vašich osobních údajů a o Vašich právech.
Prohlášení o zpracovaní osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a poučení subjektu údajů (dále jen "GDPR")
Vezměte, prosíme, na vědomí, že podle Nařízení GDPR máte právo:
· vzít souhlas kdykoliv zpět,
· požadovat po nás informaci, jaké vaše osobní údaje zpracováváme,
· požadovat po nás vysvětlení ohledně zpracování osobních údajů,
· vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit,
· požadovat po nás výmaz těchto osobních údajů,
· v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů obrátit se na nás nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů
V případě jakéhokoli dotazu či využití svého práva, které je stanové GDPR uvádí Společní správci své kontaktní údaje, na které se může subjekt údajů obrátit.
havelka@graphica.cz
Zajímá Vás některý z našich projektů? Zavolejte nám. Rádi Vám poskytneme bližší informace. Projekt Vám podrobně popíšeme včetně neveřejných částí. Na základě Vašeho upřesnění odhadneme zhruba finanční náročnost Vašeho zamýšleného projektu.
Tyto stránky používají pouze funkční cookies nutné pro správný chod stránek. Nepoužívají tyto typy cookies: reklamní, analytické, personalizační. Web nevyužívá ani žádné komponenty třetích stran, které by vyžadovali povolení cookies.